Julie Gouin, conseillère d'orientation

Julie Gouin, conseillère d'orientation – Health clinic in Ville de Québec, QC – 288 DES PINS ST E, Ville de Québec, Québec. Read verified and trustworthy customer reviews for Julie Gouin, conseillère d'orientation or write your own review.

Contact Info

Categories: Health clinics in Ville de Québec, Health clinics in Québec
Province: Québec
City: Ville de Québec, QC
Postal code: G1L 1S9
Address: 288 DES PINS ST E, Ville de Québec, QC, G1L 1S9
Phone Number: 581 702-2006
Email: jgouin@gmail.com
Website: www.juliegouin.com
Facebook: www.facebook.com/juliegouinco
About: J’accompagne les organisations et les individus dans leurs décisions reliées à la carrière depuis 2007. J'offre mes services aux individus pour: -orientation scolaire et professionnelle -gestion de carrière -transition -aide à la recherche d'emploi
  Suggest an Update

Opening Hours

Rendez-vous sur demande

Julie Gouin, conseillère d'orientation Reviews

Customer ratings and consumer reports on Julie Gouin, conseillère d'orientation – health clinic in Ville de Québec, QC.

Rate this business:
Rate and Review Julie Gouin, conseillère d'orientation

Each review that comes in goes under comprehensive review moderation to avoid fraudulent/fake reviews.

New Company Listings