Paul Boisvert, Coach Minceur en Perte de Poids Santé, docteur en kinésiologie

Paul Boisvert, Coach Minceur en Perte de Poids Santé, docteur en kinésiologie – Health clinic in Ville de Québec, QC – 31 Rue de la Briqueterie, Ville de Québec, Québec. Read verified and trustworthy customer reviews for Paul Boisvert, Coach Minceur en Perte de Poids Santé, docteur en kinésiologie or write your own review.

Categories: Health clinics in Ville de Québec, Health clinics in Québec
Postal code: G1L 6A8
Address: 31 Rue de la Briqueterie, Ville de Québec, QC, G1L 6A8
Website: http://coachpoidssante.ca/

Monday: 8:00 AM – 9:00 PM

Tuesday: 8:00 AM – 9:00 PM

Wednesday: 8:00 AM – 9:00 PM

Thursday: 8:00 AM – 9:00 PM

Friday: 8:00 AM – 9:00 PM

Saturday: 9:00 AM – 5:00 PM

Sunday: 9:00 AM – 5:00 PM

Paul Boisvert, Coach Minceur en Perte de Poids Santé, docteur en kinésiologie Reviews

Customer ratings and consumer reports on Paul Boisvert, Coach Minceur en Perte de Poids Santé, docteur en kinésiologie – health clinic in Ville de Québec, QC.

Rate and Review Paul Boisvert, Coach Minceur en Perte de Poids Santé, docteur en kinésiologie